úterý 18. května 2010

Co dělat když prší


Upozornění - toto není pro ty, kteří mají práce (u domku, u dětí) dost.

Venku prší a uvnitř je nuda. Co s tím?


Podívejte se na nějaký film, který jste už dlouho neviděli. Já osobně jsem se v posledních dnech díval na staré dobré Hvězdné války (epizoda IV.-VI.). Taky mě chytla Saxana (vzpomínáte na ni?). Dokonce jsem kvůli tomu zapojil několik let nepoužívané video. Kazety už jsou starožitnost. A právě tam najdete to, co vám zmizelo v hlubinách času.

Nebo si na počítači zahrajte hru na kterou už jste málem zapoměli. Moje oblíbená je Total Annihilation. Strategická hra z roku 1997. Ale její kouzlo ještě dosud nic nepřekonalo a na internetu jsou stovky fanouškovských modů a pokračování.

Když už nepomůže ani jedno z toho, projděte si staré skříně a prohlídněte zašlé fotky z dětství. Zavzpomínejte na dobu, kdy jste byli ve školce. A nebo na dovolené s rodiči. Povídejte si o tom s bratříčkem, taťkou a nebo se sebou a vraťte se do těch dob.

Déšť je skvělá doba na vzpomínání. Vzpomínání vám připomene krásné věci, které jste zažili dříve. Uvědomíte si, jak moc jste toho už zažili. A nakonec, v nedávné době bylo vědecky dokázáno, že lidé, kteří si připomínají staré vzpomínky mají zdravější a vyvinutější mozek.

Když vás vzpomínání přestane bavit, buďte tvůrčí. Jakkoliv.

Kreslete, zpívejte, povídejte si s přáteli.

Vysněte si nový vlastní život, který uskutečníte. Změna je život.
"Nic není věčné, kromě změny."
~Hérakleitos z Efesu



Fotka:

2 komentáře:

  1. A co když jsem dítě? Počítač a televize mě už nebaví?

    OdpovědětVymazat
  2. hrat s mekim stolni hry a tak

    OdpovědětVymazat